Skirsnemunės Jurgio Baltrušaičio pagrindinės mokyklos komanda lankėsi Graikijoje
Spalio 16–20 dienomis Graikijos sostinės Atėnų Nikajos 3-iojoje gimnazijoje (3rd Gymnasium of Nikaia) vyko antrasis „Erasmus+“ projekto „Skaitmeninio raštingumo didinimas mokyklose“ mokomasis susitikimas.
Šio Skirsnemunės Jurgio Baltrušaičio pagrindinės mokyklos su partneriais iš kitų šalių įgyvendinamo projekto tikslas – skatinti skaitmeninį raštingumą mokyklose, padėti mokiniams ir mokytojams tobulinti skaitmeninio raštingumo įgūdžius, supažindinti su skaitmeninio turinio kūrimo būdais ir galimybėmis bei sukurti skaitmeninio turinio projektus. Projektas – tai ne tik puiki galimybė mokytis ir plėsti savo žinias, bet ir susipažinti su kitomis kultūromis, bendrauti bei kurti tarptautinius ryšius.
Šį kartą gausi mokyklos komanda (net 10 mokytojų ir mokinių) viešėjo Atėnuose – antikinės kultūros, demokratijos ir filosofijos lopšyje, kur susitiko projekte dalyvaujančios mokytojų ir mokinių komandos iš Lietuvos, Italijos ir Graikijos.
Pirmoji diena buvo skirta partnerių susitikimui bei pažinčiai su mitais ir legendomis apipintais Atėnų istoriniais paminklais. Skirsnemuniškiai apžiūrėjo Atėnų parlamento rūmus, pasivaikščiojo Konstitucijos aikštėje bei, pasak jų pačių, suvokė šios vietos svarbą graikams. Atėnų muziejuje buvo galima apžiūrėti daugybę senovės Graikijos meno kūrinių. Didžiausią įspūdį paliko aukštai ant kalvos esantis visame pasaulyje žinomas Graikijos simbolis – Akropolis.
Projekto partnerių iš Graikijos mokykloje Nikajos 3-iojoje gimnazijoje mokytojai ir mokiniai dalyvavo įvairiose veiklose. Mokytojams vyko mokymai „Skaitmeninio raštingumo tobulinimas mokykloje“ (skaitmeninio turinio kūrimas, būdai, metodai), ir tą pačią dieną teorinės žinios buvo taikomos praktinėje veikloje su mokiniais kuriant audiovizualinį turinį. Dalyviai susipažino su audiovizualiniais archyvais ir išmoko, kaip juos panaudoti mokymo(-si) tikslais.
Savo techninius gebėjimus ir kūrybiškumą mokiniai galėjo atskleisti Robotikos pamokoje. Kokios yra programos, kaip sukonstruoti ir programuoti „Lego“ roboto modelį, mokinius mokė pats Nikajos gimnazijos direktorius.
Mokymai vyko ir netradicinėse erdvėse. Projekto dalyviai apsilankė Nafplio ir Epidauro miestuose, turinčiuose ilgą ir turtingą istoriją (mituose teigiama, kad Nafplio miestą pastatė paties Poseidono sūnus Nafplios) bei pasižyminčiais išskirtine architektūra. Aplankytas ir apžiūrėtas Epidauro mieste esantis senovinis teatras, kuris pastatytas IV a. pr. Kr. pabaigoje ir laikomas tobuliausiu senovės graikų teatru akustikos ir estetikos požiūriu. Šių veiklų tikslas buvo suteikti projekto dalyviams istorinį ir kultūrinį supratimą, kuris taip pat gali būti panaudojamas ir perduodamas skaitmeniniame turinyje.
Paskutinė projekto diena buvo skirta kūrybinėms užduotims. Lietuvos, Italijos ir Graikijos mokiniai, dirbdami grupėse, gerino skaitmeninio raštingumo įgūdžius – naudodami fotografijas, kurias padarė pažintinės ekskursijos metu, kūrė žaismingą ir informatyvų reklaminį paveikslėlį. Mokiniai praktiškai išbandė skaitmeninį įrankį „Padlet“, balsavo už geriausią reklamą, rašė komentarus po labiausiai patikusiu reklaminiu paveikslėliu. Tai pasirodė puikus būdas išreikšti savo kūrybiškumą ir dalintis savo nuomone.
Šis „Erasmus+“ projektas tapo svarbia patirtimi visiems dalyviams. Mokiniai ir mokytojai įgijo naujų žinių apie skaitmeninį raštingumą, išmoko, kaip kurti turinį ir naudoti jį mokymo(-si) procese, bei prasmingai, turiningai ir smagiai praleido laiką su draugais iš kitų šalių.
Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos „Erasmus+“ programos lėšų. Projekto koordinatorė – anglų kalbos mokytoja Ramunė Urbonienė.
šaunuoliai,suklysti - ne nuodėmė, nuodėmė nepasitaisyti
Jurbarko miesto centre partrenktas pėsčiasis