Birželio 21-oji senajame Jurbarke: spirito kontrabanda, suvažinėtas šoferis, parodos ir skautų stovykla
1925 m. Garlaivių tvarkaraštis. Skelbiamas garlaivių tvarkaraštis: vienas garlaivis išplaukia į Smalininkus 6 val., antras – į Jurbarką 15 val. Iš Smalininkų į Kauną – 18 val., iš Jurbarko – 6 val. („Trimitas“, 1925, Nr. 21).
1927 m. Spirito kontrabanda. Jurbarke du policininkai Totoraičio iš Kidulių valsčiaus vežime rado 50 litrų „brenčkaus“ (denatūruoto spirito). Arklys, vežimas ir spiritas perduoti Smalininkų muitinei, o byla – taikos teisėjui („Lietuva“, 1927-06-28, Nr. 143).
1935 m. Nelaimė. Spausdinama žinutė, kad netoli Jurbarko suvažinėtas šoferis Kalnius, kai buvo palindęs po savo mašina, o konduktorius nuspaudė stabdį („Lietuvos aidas“, 1935-06-21, Nr. 140).
1935 m. Skautų stovykla. Rašoma, kad Jurbarko girininkijos pušyne (gal Kalnėnų šile) būsianti bendra Jurbarko ir Pagėgių skautų stovykla. Pernai čia stovyklavo Jurbarko ir Raseinių skautai („Lietuvos keleivis“, 1935-06-21, Nr. 140).
1939 m. Paroda. Penkias dienas Jurbarke veikusi paroda, vaizduojanti naminės degtinės žalą, iškelta į Varnius („Skautų aidas“, 1940-01-31, Nr. 2).
1939 m. Paroda II. Birželio 21–26 dienomis Kaune veikė moterų šaulių tautodailės paroda. Geriausi darbai buvo premijuoti. Premijomis apdovanotos Jurbarko moterų šaulių būrio narės: II laipsnio premija – šaulė Endrijonienė už tinklines užuolaidas ir šaulė Simanavičienė už staltiesę, siuvinėtą lininiais siūlais; III laipsnio premiją gavo šaulė Pališaitytė už kilimą („Trimitas“, 1939-07-06, Nr. 27).
Įdomu, kad taip elektrotechnika patobulėjo:)
Nemuno keltų istorija. Keltai: nuo irklinio „skraidančio“ iki elektra varomo