Skaitytoja pakraupo nuo vyninės kavinės maisto ir aptarnavimo (PAPILDYTA. VYNINĖS ATSTOVŲ KOMENTARAS)
„Mūsų laikui“ parašė skaitytoja, kuri pasibaisėjo aptarnavimu ir maistu Kidulių vyninėje. Paskaitykite. Ir jei patyrėte ką nors panašaus (ir Jurbarko krašto kavinėse) parašykite. Ar patenkinti aptarnavimu ir maistu apskritai? Ko trūksta? Padiskutuokime.
„Draugei suėjo 26 metai, ir ta proga susirinkome paminėti jos gimtadienį Kidulių vyninėje. Užsisakėme gėrimų, kurių sulaukėme su "puikiu" aptarnavimu - atnešė taures ir sumetė visas ant stalo, kurias pačios pasiskirstėme, nes barmenei nepriklauso paduoti kiekvienai atskirai. Toliau užsisakėme užkandžių. Tai buvo sūrio rinkinys - sūris su smeigtuku pervertas ir vynuogė, kuri, aišku, buvo supuvusi, ir mes jų tokias radome visas tris. Barmenei parodžius ją, išinešė tą vynuogę su sūriu ir atnešė vietoj vienos dvi. Bet mes supuvusių dar radome ne vieną. Nuoširdaus atsiprašymo ir nesulaukėme. Viskas ties tuo nepasibaigė. Užsisakėme kepsnių, pradėjome valgyti,o jie puikiausio skonio- ŽALI!!! Tada pakeitė ir kepsnį, bet jokio atsiprašymo jau nebebuvo, nes, matyt, per daug priekabios buvome, taip sėdėjome toliau.
Stalas nukrautas indais, kuriuos pačios ir gavome padėti ant šalia tuščio stalo, nes barmenė net neprižiūrėjo stalo. Matyt, laukė kada greičiau išeisime. Vakarui baigiantis gavome ir saskaitą, už kurią reikėjo sumokėti apie 73 eurų, bet kadangi buvo toks "malonus" ir šiltas aptarnavimas, maistas be galo „skanus“ ir supuvęs - nusprendėme sumokėti tik 70 eurų. Tada barmenė pasakė, kad mums pakvies direktorę, jau mes jos ir laukėme. Bet atsakymas buvo toks, kad jei jums čia nepatinka, jūs ir neikite, o vyninės direktorė net nesiteikė ateiti, o pasakė "Mes nenubiednėsim nuo tų kelių eurų.“
Nors mes esame žmonės ir viską suprantame, normali ir gerbianti savo klientus kavinė būtų pakeitusi visus sūrio komplektus ir nuoširdžiai atsiprašiusi ir sąskaitoje jų turėjo nebūti, bet kadangi čia žmonės nerūpi, niekas mūsų neatsiprašė, nors galėjome už nieką išvis nemokėti. Ačiū už sugadintą draugės šventę, todėl nelinkime niekam ten lankytis, nes ir maistas, ir aptarnavimas baisus“, - „Mūsų laikui“ rašė viena skaitytoja.
„Mūsų laikui“ kita skaitytoja prisiminė, kaip toje pačioje kavinėje atnešė mėsos užkandžius, apkaišytus salotų lapais su … vikšru. Pasakius padavėjai, šioji neatsiprašė, lėkštę nusinešė ir atnešė tuos pačius užkandžius tik jau be tų salotų lapų.
Ar teko jums kada nors susidurti su tokiu ar panašiu aptarnavimu Jurbarko krašto kavinėse?
Ar patenkinti aptarnavimu Jurbarko rajono kavinėse?
Vyninės atstovų atsakas.
" Paprastai darbo dienomis Kidulių vyninėje-kavinėje „Vilkenta“ atmosfera įkaista tik nuo kunkuliuojančių puodų virtuvėje ir gerų, šventiškų emocijų salėje, tačiau šie metai prasidėjo labai netikėta žinia. Jurbarko rajono laikraštyje „Mūsų laikas“ su dramatiška antrašte buvo paskelbtas emocingas nusivylusios klientės laiškas apie sausio 2 dienos incidentą.
(Vyninės-kavinės „Vikenta“ direktorė siūlo atkreipti dėmesį, kad jų patalpose nėra stalų su blizgiu, medžio plokštės paviršiumi, kaip matosi nuotraukoje; visi baldai - rankų darbo, tamsių, matinių paviršių; todėl nuotraukos įrodymu nelaiko.)
Sausio 3 dieną savo profilyje “Facebook” viešai paskelbusi savo nuomonę su nuoroda į Kidulių vyninės-kavinės paskyrą Kornelija Kavaliauskaitė nenurimo ir jau kitą dieną įvykį detaliau aprašė laiške laikraščiui. Maitinimo įstaigos darbuotojai nustebo, kad klientė užuot čia pat užfiksavusi savo unikalią patirtį kavinės pageidavimų/skundų knygoje, kuri ir skirta vidinei kokybės kontrolei palaikyti, kitą dieną ėmėsi viešo šmeižto. „Vilkentos“ direktorė K. Vikenytė teigia, kad klientų nuomonė jiems labai svarbi, tačiau spaudos įsikišimas į natūralų dialogą išties glumina. Viešos diskusijos kėlimą ji laiko teigiamu dalyku, tačiau nesupranta, kodėl į ją nebuvo pakviesta, kaip antroji konflikto pusė.
(Įsižeidusi klientė emocijas dėl sugadinto vakaro socialiniame tinkle išliejo tik kitą dieną.)
Išnagrinėjusi viešai pateiktą skundą direktorė pastebi, kad techniškai neįmanoma gėrimų sumesti ant stalo jau vien dėl stiklinės taros, o kad didesnės svečių grupės pačios primena padavėjai, kokius gėrimus kuris užsisakė – lyg ir įprasta, nerašyta taisyklė. Viešnias aptarnavusi padavėja pasakoja, kad jai buvo pranešta apie vieną sugedusią, keistai pabalusią vynuogę sūrio rinkinyje. Pranešus virtuvei ir direktorei buvo merginų atsiprašyta ir pasiūlyta ją pakeisti, o už patiekalą nemokėti. Kaip nuo šeštadienio iki pirmadienio pasakojime tokių uogų atsirado trys, o vėliau dar daugiau – sunku pasakyti. Atsiprašymo nuoširdumą pamatuoti irgi sunku, nes atsitikimas netyčinis.
Merginoms neįtiko ir pasirinkti kepsniai. Vienas iš karto buvo gražintas į virtuvę ir, atsiprašius, pakeistas, o kitų skoniu skundžiamasi buvo jau post factum – deja, bet suvalgyti patiekalai į naujus nekeičiami. Skonis - kiekvieno asmeninis reikalas, o virtuvėje dirbantis patyręs personalas turi oficialią galią nuspręsti, kada patiekalas jau ne „žalias“, o tinkamas vartoti. Jų sprendimai pagrįsti ne tik dalykine kompetencija, bet ir maisto higienos reikalavimų sekimu. Kepsnių būklę vertinti, kada šaukštai po pietų – bergždžias reikalas.
„Galbūt neišlaukė, kada barmenė nurinks tuščius indus ir pačios ėmėsi iniciatyvos, o gal lėkštės nebuvo akivaizdžiai tuščios ar įrankiai sudėti taip, lyg dar ketintų valgyti,“ – svarstė situaciją K. Vilkenytė. Ji tikina, kad viešnios, atsainiai palikusios 70 eurų, grąžos ir nelaukė. Ją taip pat stebina klienčių noras pamatyti ją ne darbo laiku darbo vietoje, ypač itin vėlyvą šeštadienio vakarą: „Nė su viena mergina neteko asmeniškai bendrauti, todėl savo pozicijos negalėjau išreikšti, nors ir esu cituojama. Iš tiesų, „nenubiednėsim“ netekę tokių klientų, kurie nesileidžia į geranorišką, abiems pusėms naudingą dialogą.“
„Džiaugiamės turėdami nuolatinių klientų ne tik iš Kidulių ir Jurbarko, bet ir tolimesnių Lietuvos vietovių. Žinoma, kad pasitaiko klaidų, juk dirba žmonės! „ – aiškino direktorė, - „Nesame prabangios klasės restoranas, tačiau keliame sau itin aukštus reikalavimus. Džiugu, kada kompetentingi, šioje srityje patyrę lankytojai išsako savo nuomonę ir skatina mus tobulėti, tačiau liūdina, kada vietoje argumentų lieka tik neigiamos emocijos. Merginų atveju kyla abejonių, ar mes esame pagrindiniai jų sukėlėjai, bet ketiname atkreipti dėmesį į išsakytas pastabas ir pagal galimybes taisyti situaciją.“
Įdomu tai, kad smagi merginų kompanija nepasitenkinimą ėmė reikšti tik gerokai įsivažiavus vakarui ir ištuštėjus lėkštėms. Komentaruose po straipsniu viena iš įvykio liudininkių pasakoja, kad pačios klientės nepasižymėjo dideliu mandagumu, o iškelta scena iš šono atrodė panaši į apgirtusios kompanijos susigalvotą pramogą. Komentarai po straipsniu primena vyninės-kavinės „Vilkenta“ klientų nusivylimų sąrašą. Didžioji jų dalis sunkiai pamatuojami ar vertinami ir niekaip nefiksuoti. Tik vienas komentaras apie situaciją Jurbarko boulinge gražina į realybę – visur visko pasitaiko, o rinktis klientams: spręsti situaciją vietoje ar „pabėgti“ kitur. Yra ir teigiamų atsiliepimų. Pati Kornelija Kavaliauskaitė tikina ne kartą lankiusis vyninėje ir nusivylusi pirmą kartą", - rašoma Kidulių vyninės atstovų komentare.
HOW TO RECOVER YOUR LOST CRYPTO FROM FAKE BROKER
Šalies keliuose vykdomos prevencinės priemonėsHello, I want to use this Medium to th...