Reklama: Muras

Įsitaisyk patogiai

Straipsnis  3 komentarų
AŠrifto dydis+- Spausdinti

Trumpiau tariant – įsipatogink. Būtent šis žodis tapo naujuoju lietuviškų baldų gamintojo – įmonės „Lauksva“ reklaminiu šūkiu. Sparčiai besikeičiant šalies baldų rinkai, į ją įžengus stambiems tarptautinio lygio konkurentams, Lietuvos įmonės susidūrė su didžiuliais iššūkiais, būtinybe perskirstyti resursus, pertvarkyti dizaino ir marketingo politiką. „Lauksva“ taip pat atnaujino savo įvaizdį, sukūrė naują firminį stilių ir nusitaikė į perspektyvius rinkos segmentus.

Kalbant apie įmonės veiklos ypatumus reikia pažymėti, kad greta buitinių baldų „Lauksva“ jau 15 metų plečia ir kontraktinių, kitaip tariant, verslui skirtų baldų gamybą. Didesnė jų dalis eksportuojama į Europos šalis ir pritaikoma aptarnavimo sektoriuje – viešbučiuose, restoranuose bei kavinėse. Pavyzdžiui, vienas visuomeninių interjerų, apstatytų „Lauksvos“ baldais, yra garsiojo kulinarijos virtuozo restoranas Olandijoje „Jamie Oliver's Diner“. Prancūzija irgi pažymėta – 4 vietoje Europoje reitinguojamas viešbutis „Martinez“, esantis Kanuose, pasaulinio lygio žvaigždes savo restorane ir lounge zonoje taip pat sodina ant „Lauksvos“ baldų. Kontraktinių baldų rinkoje įmonė užsitarnavo stabilaus ir patikimo partnerio, sugebančio įgyvendinti pačias netikėčiausias interjero dizainerių idėjas, reputaciją. Keletas interjerų, apstatytų „Lauksvos“ baldais, pasirodė tokių spaudos banginių kaip „New York Times“ puslapiuose. O šiais metais šakiečių gaminiai pirmą kartą puikavosi Milane, vienoje svarbiausių baldų dizaino parodų Europoje – Salone del Mobile.Milano. Tai tarsi pripažinimas ir įrodymas, kad net ir garsiausiems italijos dizaineriams gaminti gali ir nedidelė įmonėje Lietuvos provincijoje.

Aukšti kokybės, tvarumo ir komforto reikalavimai, keliami kontraktinei produkcijai, yra pritaikomi ir buitiniams baldams. Savo ruožtu, į visuomeninius interjerus keliauja vartotojų simpatijas pelnę buitinių baldų dizaino sprendimai, suteikiantys „valdiškiems“ interjerams namų šilumos ir jaukumo.

Būtent nuo buitinio sektoriaus prasidėjo įmonės produkcijos asortimento permainos. Dabar jis yra suskirstytas į tris pagrindines kategorijas. SIMPLE kategorijai priskiriami ekonominės klasės baldai, kurių didžiausias privalumas yra optimalus kainos ir kokybės santykis. Jie taip pat turi papildomus elementus, „privalomus“ marketingo požiūriu: pavyzdžiui, „Santa“ ir „Saida“ kolekcijų minkštieji baldai, nepaisant kompaktiškumo, turi ir talpias patalynės dėžes, ir išskleidžiamas miegamąsias vietas, o „Sigma“ – net ir šonines lentynas. Kita vertus, šie baldai pranoksta savo „biudžetinius“ konkurentus, įskaitant ir importą iš kaimyninių šalių, ryškiais aptraukimo medžiagų ir detalių kontrastais.

Pagrindiniai DAILY kategorijos veiksniai – patogumas, praktiškumas ir estetika. Daugeliui modelių galima surasti lygiaverčius europinius analogus, patvirtinančius „Lauksvos“ dizaino šiuolaikiškumą. Pavyzdžiui, masyvaus klasikinio stiliaus „Melanie“ minkštieji kampai ir foteliai primena itališką „Pigoli“ firmos klasiką, modernios „Nelli“, „Alba“ ir „Otto“ struktūros, papildytos patogiais transformuojamais elementais, skatina prisiminti garsiuosius Pasquale Natuzzi kūrinius, o „Vika“ bei „Ulde“ vizualinis lengvumas kelia asociacijų su prancūzišku „Ligne Roset“ žaismingumu. Aišku, reikia turėti omenyje, kad „Lauksvos“ europietiško dizaino kaina, esant panašiai kokybei, yra žymiai kuklesnės, nei europietiškų analogų.

Kai kurių DAILY serijų, pavyzdžiui, „Ulde“, „Sue“ arba „Chester“ baldai turi būdingų retro stiliaus apdailos elementų, pavyzdžiui, minkštos dalies fiksavimą audiniu apsiūtomis sagomis (vadinamąjį česterį), tekintas medines kojeles arba briaunų apsiuvimą pastorintu valu, kuris ne tik subtiliai kontrastuoja su aptraukimo audinio spalva, bet ir apsaugo minkštųjų dalių briaunas nuo sudilimo. Tokios detalės suteikia baldams žavaus unikalumo ir teigiamai išskiria juos iš beveidžio „šiuolaikinio modernizmo“ konteksto. Tačiau stilistiniai ieškojimai anaiptol neužgožia praktiškumo: daugelyje DAILY kategorijos baldų modelių naudojami lankstūs atlošai, praplatinti porankiai, lentynėlės, papildomos pagalvės ir kitos detalės, leidžiančios pilnai įgyvendinti straipsnio pradžioje minėtą šūkį. Ką jau bekalbėti apie komponavimo lankstumą – pavyzdžiui, modulinės konstrukcijos dėka „Jona“ serijos minkštieji baldai gali turėti net 24 skirtingas komplektacijas, neįskaitant plataus apdailos ir apsiuvimo medžiagų pasirinkimo. Belieka pridurti, kad daugeliui DAILY kategorijos baldų yra suteikiama daugiau nei 4 metų (50 mėnesių) garantija.

Aukščiausioje TREND kategorijoje pagrindinis dėmesys skiriamas išskirtiniam dizainui ir kokybei. Kaip pavyzdį galima pateikti vieną iš šių metų naujienų – „Luna “serijos sofą su originalia atlošo transformavimo schema. Priklausomai nuo situacijos, atlošo šonus galima išskleisti į vieną liniją arba užlenkti į vidų, suformuojant savotišką gobtuvą, kuriam tiktų pavadinimas „Free hug“. Be to, „Luna“ turi specialų minkštos dalies užpildą iš pūkų ir latekso mišinio, suteikiantį ypatingo komforto pojūtį. Kitose šios kategorijos serijose taip pat naudojami retro stiliaus apdailos elementai, suteikiantys santūraus solidumo ir praktinio patogumo. Pavyzdžiui, aukštas sudygsniuotas „Cezar“ fotelio atlošas atspindi minkštųjų baldų „izoliacionizmo“ tendenciją ir leidžia šiek tiek atsiriboti nuo aplinkos skaitant ar naršant po interneto platybes. Kai kuriems baldams su česterio aptraukimu, yra netgi numatyta galimybė pakeisti audiniu apsiūtas sagas blizgiaisiais „Swarovski“ kristalais.

Aktyvi „Lauksvos“ marketingo politika neleidžia „užsisėdėti“ tiek atnaujinant asortimentą, tiek viešai pristatant įmonės produkciją. Greta parodų ir prekybinių ekspozicijų, „Lauksvos“ baldus galima pamatyti ir aktualiuose socialiniuose renginiuose, tokiuose, kaip A. Tapino tiesiogiai transliuojamos laidos „Laikykitės ten“, visuomenės sambūris „Laisvės piknikas” arba „Switch” konferencija. Tokiu būdu stengiamasi patraukti jaunesnių ir aktyvesnių vartotojų dėmesį. Nepamirštama ir skaitmeninė komunikacija. Firminiu šūkiu „Įsipatogink“ pavadinta šmaikšti įmonės savireklamos akcija, kurios metu žmonėms, įsigijusiems „Lauksvos“ baldų, siūloma patogiai įsitaisyti ant jų kartu su šeimos nariais bei augintiniais ir padarius bendrą nuotrauką, atsiųsti ją į įmonės būstinę. Nuotaikingiausios fotografijos periodiškai įkeliamos į oficialią įmonės Facebook‘o paskyrą, kur už labiausiai patikusias nuotraukas gali balsuoti visi lankytojai. Kiekvieno etapo nugalėtojas laimi pagrindinį prizą – atgauna pinigus už sumokėtus nuotraukoje matomus baldus. Įmonės marketingo vadovės M. Valaitytės teigimu, atviras balsavimas internetu ne visuomet yra objektyvus, bet šiuo atveju jis ženkliai didina susidomėjimą paskyros turiniu ir įmonės produkcija apskritai.

Baigiant pasakojimą apie „Lauksvos“ veiklą, būtina pažymėti dar vieną jos aspektą: džiugina tai, kad nedidelė įmonė, esanti tolėliau nuo „civilizacijos centrų“, sugeba ne tik sėkmingai atlaikyti aršią konkurenciją, bet ir kurti europinio lygio produkciją. Tokiu būdu ji paneigia mitą apie „dviejų su puse miestų Lietuvą“ ir suteikia vilčių Lietuvos regionų ekonominei raidai.

Straipsnis  3 komentarų
Reklama: skelbimai
Naujienos iš interneto

Rekomenduojame perskaityti

Įranga tobulai kavai: kokią pasirinkti?

Įranga tobulai kavai: kokią pasirinkti?  0

VADOVŲ PAIEŠKA BEI ATRANKA. KĄ APIE JĄ REIKĖTŲ ŽINOTI?

VADOVŲ PAIEŠKA BEI ATRANKA. KĄ APIE JĄ REIKĖTŲ ŽINOTI?  0

Sprendimai verslo optimizavimui

Sprendimai verslo optimizavimui  0

Kokybiškos kanceliarinės prekės įvairiems poreikiams

Kokybiškos kanceliarinės prekės įvairiems poreikiams  0

Jurbarko mažųjų laivelių prieplaukoje naujiena – vandens dviračiai

Jurbarko mažųjų laivelių prieplaukoje naujiena – vandens dviračiai  0

„Tele2“ pasiūlymas senjorams – pratęsus sutartį dabar, už planą nereikės mokėti net 4 mėn.

„Tele2“ pasiūlymas senjorams – pratęsus sutartį dabar, už planą nereikės mokėti net 4 mėn.  0

Kam reikalingi plūgai ir kokį plūgą geriausia pasirinkti savo ūkiui?

Kam reikalingi plūgai ir kokį plūgą geriausia pasirinkti savo ūkiui?  0

Kokį čiužinį pasirinkti, jei norisi komforto miegamajame?

Kokį čiužinį pasirinkti, jei norisi komforto miegamajame?  0

Kaip ilgalaikė automobilių nuoma leidžia užsidirbti?

Kaip ilgalaikė automobilių nuoma leidžia užsidirbti?  1

„Continental“ – bandymais įrodyta aukščiausia kokybė

„Continental“ – bandymais įrodyta aukščiausia kokybė  0

Kur parduodamos trimerių atsarginės detalės?

Kur parduodamos trimerių atsarginės detalės?  0

Jurbarko senamiestyje – prancūziško aprangos stiliaus oazė

Jurbarko senamiestyje – prancūziško aprangos stiliaus oazė  1

JURBARKO KREDITO UNIJA – PATIKIMAS FINANSŲ PARTNERIS

JURBARKO KREDITO UNIJA – PATIKIMAS FINANSŲ PARTNERIS  0

Su patirtimi ateina ir sėkmė – atidarė savo kirpyklą ir jau ieško darbuotojų

Su patirtimi ateina ir sėkmė – atidarė savo kirpyklą ir jau ieško darbuotojų  1

Kai motinystė neatpažįstamai pakeičia pomėgius ir profesiją

Kai motinystė neatpažįstamai pakeičia pomėgius ir profesiją  0

Kreditai – svarbios detalės, kurias privalu žinoti prieš kreipiantis į kreditorius

Kreditai – svarbios detalės, kurias privalu žinoti prieš kreipiantis į kreditorius  1

Nagų priauginimas pliusai ir minusai

Nagų priauginimas pliusai ir minusai  0

Ksenoniniai priekiniai žibintai, palyginti su senaisiais halogeniniais žibintais, vairuotojams suteikia tris pagrindinius privalumus.

Ksenoninių priekinių žibintų privalumai  0

Geriausios smulkios verslo dovanos

Geriausios smulkios verslo dovanos  0

UAB „Manvesta“ švenčia 25-erių metų gimtadienį

UAB „Manvesta“ švenčia 25-erių metų gimtadienį  0

Verslo bendruomenės vakarą pagerbtos 20 metų gyvuojančios įmonės  (nuotraukos)

Verslo bendruomenės vakarą pagerbtos 20 metų gyvuojančios įmonės (nuotraukos)  2

Stipriausių Lietuvos įmonių klube – ir UAB „Žemvita“

Stipriausių Lietuvos įmonių klube – ir UAB „Žemvita“  1

Tvirtinimo detalės ir įdomi informacija apie jas

Tvirtinimo detalės ir įdomi informacija apie jas  0

Tvirtos ir kokybiškos gofruoto kartono dėžės

Tvirtos ir kokybiškos gofruoto kartono dėžės  0

Mūsų partneriai