Reklama: Muras

Kaip rūpintis brandžia oda?

Straipsnis  0 komentarų
AŠrifto dydis+- Spausdinti

Sulaukus 40-ies, iki tol nepastebėti odos senėjimo požymiai tampa pastebimi - odos papilkėjimas, raukšlės, sausumas. 50-ies šie pokyčiai pagreitėja, oda suplonėja. Nors visa tai natūralu, yra daugybė priemonių, kurios padeda sulėtinti odos senėjimo procesą. Nereiktų aklai pasitikėti ir senėjimą stabdančiais kosmetikos produktais - pradėkite savo oda rūpintis kuo anksčiau. Šiame straipsnyje apžvelgsime tai, kas svarbu brandžios odos priežiūrai.

Odos senėjimo prevencija

Vienas pagrindinių dalykų, kuriuos galite padaryti saugodami savo odą nuo senėjimo, tai apsaugoti ją nuo saulės. Saulės spinduliai sparčiai sendina odą, todėl laikykitės šių paprastų taisyklių:

  • Būkite pavėsyje visu saulės piko metu tarp 10 val. ryte ir 2 val. popiet.
  • Slėpkitės nuo saulės stilingai. Kai tik galite, dėvėkite plačiabrylę skrybėlę, ilgas kelnes, ilgarankovius marškinius. Akiniai nuo saulės padeda išvengti raukšlelių aplink akis.
  • Tepkitės kremu nuo saulės kaskart prieš einant į lauką. Kremu nuo saulės padenkite visas drabužių nedengiamas kūno vietas. Naudokite vandeniui atsparų, SPF30 (ir stipresnį) kremą nuo saulės. Taip pat rekomenduojama atsisakyti soliariumų: ne tik saulė, bet ir soliariumo lempos atidengia jūsų odą žalingiems UV spinduliams, kurie sparčiai sendina odą.

Drėkinkite odą kasdien

Senstant oda sausėja, atsiranda mimikos ir kitų raukšlių. Taip yra dėl mažėjančio hialurono rūgšties kiekio odoje. Hialurono rūgštis yra natūralus odos fermentas, savyje sugeriantis daug drėgmės, ir atsakingas už odos jaunatviškumą.

Meskite rūkyti

Rūkančių oda suplonėja, rūkymas skatina ankstyvas raukšles, odos elastingumo praradimą. Oda įgauna pilkumo atspalvį.

Grožio miegas ir sveika mityba

Gerai odos būklei kokybiškas miegas yra nepamainomas. Taip pat, ne mažiau svarbu ir sveika mityba, į kurią įeina daug daržovių ir vaisių.

Brandžios odos priežiūros rutina

Kasdienis odos valymas svarbus nepaisant to, koks jūsų odos tipas. Jeigu jūsų oda turi akivaizdžių senėjimo požymių, vietoj stipraus putojančio veido valiklio, rinkitės maitinantį veido kremą. Maitinantis veido kremas papildys odos paviršių drėgme ir suteiks akivaizdžiai stangresnę išvaizdą.

Šveiskite odą bent kartą per savaitę. Odos šveitimas išvalo užsikimšusias poras, oda atrodo šviesesnė, skatinama cirkuliacija. Nešveiskite dažniau nei 3 kartus per savaitę. Stebėkite, kaip jūsų oda reaguoja, ir pagal tai nuspręsite, koks yra Jums tinkamiausias kiekis šveitimo procedūrų.

Išvalę odą, patepkite ją serumu. Brandžios odos drėkinimui rinkitės priemonę, kuri atkuria odos spalvą ir skatina odos ląstelių atsinaujinimą. Jeigu pastebite raukšlelių, naudokite priemones, kurių sudėtyje yra hialurono rūgšties. Drėkinant veido odą ryte ir vakare prisiminkite ir kitas labiau saulei atviras kūno vietas - kaklą, bei iškirptės odą.

Neapleiskite ir odos aplink akis. Pasirinkite priemonę, kuri kovotų su jums aktualia problema - mimikos raukšlelėmis, paakių maišeliais ar tamsiais ratilais.

Sau tinkamų brandžios odos priemonių galite rasti paspaudę toliau pateiktą nuorodą: https://www.drogas.lt/EMI013/brand/filorga .

 

Straipsnis  0 komentarų
Reklama: skelbimai
Naujienos iš interneto

Rekomenduojame perskaityti

14 numeris Karolis Šarukas, pelnęs daugiausiai taškų.

„Jurbarko–karys“ pergalingai žygiuoja tolyn  0

Jurbarko jaunieji šachmatininkai iš Marijampolės parsivežė dvi taures ir du medalius (nuotraukos)

Jurbarko jaunieji šachmatininkai iš Marijampolės parsivežė dvi taures ir du medalius (nuotraukos)  0

3 paprasti įpročiai, kuriuos išsiugdyti būtina norint apsisaugoti nuo virusų

3 paprasti įpročiai, kuriuos išsiugdyti būtina norint apsisaugoti nuo virusų  0

Krūtinės ląstos kompiuterinė tomografija. Konsultuoja medikas

Krūtinės ląstos kompiuterinė tomografija. Konsultuoja medikas  0

ATP sezonas pasibaigė: kas lieka viršūnėje

ATP sezonas pasibaigė: kas lieka viršūnėje  0

Profesionalus „Grip“ kortų įrengimas

Profesionalus „Grip“ kortų įrengimas  0

Pavelas Majauskas 3 vieta.

Iš Lietuvos Pankrationo čempionato visi jurbarkiečiai grįžo su medaliais!  0

Medicinos psichologė Kristina Engesser (kairėje) nurodo, kad visą pagalbos linijų sąrašą galima rasti nacionalinėje platformoje „Pagalba sau“.  Anot psichologės Sonatos Marčėnienės (dešinėje), pirmojo kreipimosi baimė – natūrali ir suprantama.

Pagalba prieinama – svarbu išdrįsti kreiptis  0

Kam reikalingas  inhaliatorius?

Kam reikalingas inhaliatorius?  0

Jurbarke vyko Žemaitijos krašto savivaldybių šachmatų turnyras (pirmąją vietą užėmė šeimininkų komanda) (video)

Jurbarke vyko Žemaitijos krašto savivaldybių šachmatų turnyras (pirmąją vietą užėmė šeimininkų komanda) (video)  0

Ženklai, išduodantys apie prastą burnos higieną

Ženklai, išduodantys apie prastą burnos higieną  1

Kaip nesuklysti ir tinkamai pasirinkti treniruočių programą?

Kaip nesuklysti ir tinkamai pasirinkti treniruočių programą?  0

Kiek kainuoja dantų tiesinimas?

Kiek kainuoja dantų tiesinimas?  0

Vilniaus miesto psichikos sveikatos centro vadovas, gydytojas psichiatras M. Marcinkevičius kiekvienam pataria naudotis suteiktomis galimybėmis ir grįžti į normalų socialinį gyvenimą, nepamirštant užtikrinti savo ir aplinkinių saugumo.

Kaip palaikyti gerą psichikos sveikatą?  2

Reguliarus gydomasis masažas – kokia jo nauda?

Reguliarus gydomasis masažas – kokia jo nauda?  1

Kokie megztiniai bus populiariausi šių metų žiemą?

Kokie megztiniai bus populiariausi šių metų žiemą?  1

Žinomo sporto organizatoriaus atminimo krepšinio turnyrą pasiūlė surengti jo anūkas

Žinomo sporto organizatoriaus atminimo krepšinio turnyrą pasiūlė surengti jo anūkas  2

Ukmergiškė Vijolė supranta, kad vakcinacija – būtinas žingsnis (asmeninio albumo nuotr). Profesorius Rimantas Kėvalas įspėja apie sunkius koronaviruso šalutinius poveikius, kurie gali atsirasti net ir persirgus lengva forma. (LSMU Kauno klinikų nuotr).

Kaip į mokyklas grįžti saugiai?  2

Sėkmės istoriją kuria ir Jurbarko futbolininkai (kovos dėl Lietuvos mažojo futbolo čempionų titulo)

Sėkmės istoriją kuria ir Jurbarko futbolininkai (kovos dėl Lietuvos mažojo futbolo čempionų titulo)  1

Įdomūs faktai apie plaukų dažus

Įdomūs faktai apie plaukų dažus  0

Sportas ir sveikata: kokių medžiagų labiausiai reikia organizmui?

Sportas ir sveikata: kokių medžiagų labiausiai reikia organizmui?  2

Santa ateityje nenori jausti apribojimų, todėl sprendimą dėl COVID-19 vakcinacijos priėmė lengvai. Rokas: „Raginu visus pasiskiepyti ir bendromis jėgomis kuo greičiau karantiną paversti tik blogu sapnu.“

Saugokime save ir kitus!  0

Greta su vyru po dvejų metų bandymų pastoti džiaugiasi galiausiai sulaukę savo stebuklo.

Didžiausia dovana, kurią padovanojo gyvenimas  1

Indrė (kairėje): „Jei visi būsime sąmoningesni ir vieningesni, tikiu, kad šią pandemiją suvaldyti bus galima per trumpesnį laiką.“ Laura (dešinėje) teigia, jog nevalia rizikuoti ne tik savo paties, bet ir artimųjų sveikata.

Visi darykime, ką galime  0

Mūsų partneriai