TVIC prašo prisidėti prie Jurbarko prekės ženklo kūrimo
Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centras pradėjo įgyvendinti mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagal priemonę "Turizmo inovacijos" finansuojamą projektą. Vienas iš šio projekto tikslų sukurti Jurbarko krašto turizmo prekės ženklą, kuris apjungs ir atvaizduos esamus išteklius ir padidins krašto turizmo ir verslo potencialo atpažinimą.
Kol kas Jurbarkas tokio ženklo neturi, todėl yra ypač svarbus siekiant išlikti teritorijų konkurencingumo rinkoje. Vieningas krašto prekės ženklas, bus nauja priemonė garsinanti krašto potencialą. Šiandien įvyko pirmasis susitikimas su darbo grupe, kuris aptarė ryškiausius Jurbarko krašto simbolius. Susitikime dalyvavo įvairių sričių specialistai ir Jurbarko rajono meras Skirmantas Mockevičius. Norintys išreikšti savo mintis kuriant Jurbarko krašto prekės ženklą galite užpildyti anketa mūsų internetinėje svetainėje www.jurbarkas.info. Tai tik pirmas žingsnis kuriant Jurbarko krašto įvaizdį.
Jurbarko TVIC prašo kuriant Jurbarko krašto turizmo prekės ženklą užpildyti anketą. TVIC kviečia dalyvauti Jurbarko rajono įvaizdžio tyrime, kurio tikslas – nustatyti miesto stiprybes ir įžvelgti jų panaudojimo reprezentuojant Jurbarką Lietuvoje ir užsienyje galimybes. "Jūsų nuoširdūs atsakymai į pateiktus klausimus padės išsiaiškinti tai, kuo pasižymi Jurbarko rajono žmonės ir kultūra, kiek jis patrauklus turizmui ir verslui plėtoti. Todėl būtume dėkingi, jei sutiktumėte dalyvauti apklausoje ir prisidėtumėte prie Jurbarko rajono vertybių sklaidos bei teigiamo požiūrio formavimo", - rašome TVIC pranešime. Tarp anketos klausimų - apie ką pagalvojate pirmiausia išgirdę žodį Jurbarkas, prašoma pažymėti, kas geriausiai išryškina Jurbarko rajono stiprybes ir kt.
"Mūsų laiko" inf.
A POWERFUL SPELL TO HELP YOU GET YOUR EX LOVER BACK NO MATTER HOW LONG YOU BROKE UP OR WHOM HE/SHE M...
„Lidl“ statybų aikštelėje Jurbarke rastas sprogmuo PAPILDYTA