Sukilo turizmo paslaugų teikėjai: turizmo ir verslo informacijos centrą kaltina neveiklumu
Jurbarko rajono vadovus trečiadienį pasiekė raštas su 16-s asmenų parašų. Šiame rašte išreikštas turizmo paslaugų teikėjų nepasitenkinimas Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centro veikla.
Raštas adresuotas rajono merui, vicemerui, tarybai, administracijos direktorei.
Kreipimesi rašoma, kad žemiau pasirašiusiųjų netenkina VšĮ Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centro vykdoma veikla, situacijos turizmo srityje nevaldymas ir nuoseklios veiklos nebuvimas. „Teigiame, kad didžia dalimi metai iš metų besitęsianti nenuosekli ir nekryptinga centro veikla prisidėjo prie turizmo sektoriaus mažėjimo ir nykimo. Pasirašiusieji teikia pasiūlymą bendradarbiauti ir pakeisti susidariusią situaciją“, - rašoma tekste. Tuo pačiu prašoma atsakyti į aštuonis konkrečius klausimus, tokius kaip, ar yra parengtas vienų ir trijų metų turizmo rinkodaros planas, kada bus parengti turizmo paslaugų paketai ir kt. Į rajono vadovybę su išsakyta pozicija turizmo klasterio „Panemunių turai“ vardu kreipiasi Jurbarko rajono turizmo paslaugų teikėjų organizacijos nariai. Iš viso 16 parašų, kurių dauguma - apgyvendinimo paslaugas Jurbarko rajone teikiančių asmenų.
Rajono mero komentaras
„Mūsų laiko“ ketvirtadienį pakalbintam rajono merui Skirmantui Mockevičiui gaila, kad toks raštas nebuvo gautas anskčiau, kuomet buvo svarstoma TVIC 2018 metų veiklos ataskaita (ji buvo svarstyta du kartus – gegužę ir ir birželio posėdžiuose, - aut. past.). „Būtų laiku ir vietoje, ir būtų tinkamas metas analizuoti tai, ką čia rašo“, - sakė meras. Dabar planuoja šiuo klausimu diskutuoti rugpjūčio mėnesio tarybos komitetuose – sukvies ir „Panemunių turų“ atstovus, ir TVIC vadovę - tikisi, kad jis pats ir tarybos nariai išgirs daugiau informacijos.
Patį merą kai kurie rašte turizmo paslaugų teikėjų išsakyti klausimai ir kaltinimai glumina ir atrodo keistokai, nes neatitinka tikrovės. Meras atkreipė dėmesį, kad TVIC yra atskaitingas tarybai ir kad turizmo politikos formavimas priklauso tarybos kompetencijai. S. Mockevičius ir turizmo paslaugų teikėjus, ir visus, kurie turi idėjų, kaip skatinti rajono turizmą, kviečia atvykti antradienį, liepos 16 dieną, į savivaldybės mažąją salę, kur nuo pat ryto vyks pilotinio projekto „Tauragė +“ strategijos aptarimas. Vienas iš pasitarimo klausimų - ko reikia rajono turizmo plėtrai. Meras tikisi ne klausimų, o pasiūlymų. „Dabar gera proga surengti minčių šturmą, sudėti visas idėjas, ko mums reikia. Reikės tuos siūlymus suderinti apskrities mastu ir apginti prieš ministeriją“, - kalbėjo rajono meras.
TVIC direktorės komentaras
Jurbarko TVIC direktorę Gaivą Mačiulaitienę šis raštas nustebino, nes nė vienas turizmo paslaugų teikėjas jai nėra pateikęs jokių konkrečių pasiūlymų, kaip pagerinti centro darbą. Ji priminė, kad pagrindinė jos vadovaujamos įstaigos veikla yra teikti turizmo informaciją ir kad vadovaujasi Jurbarko strateginiu 2018-2020 metų veiklos planu. Pažėrė kritikos ir patiems paslaugų teikėjams, klausdama, kodėl jie reikalauja kokybės iš kitų, nereikalaudami to paties iš savęs. G. Mačiulaitienė visiems skeptikams primena Jurbarko TVIC uždavinius, kurie yra šie: 1. Jurbarko krašto turizmo išteklius pristatyti turizmo parodose ir mugėse, viešojoje internetinėje erdvėje, spaudoje. Numatytos priemonės šio uždavinio įgyvendinimui padės sudaryti bendradarbiavimo sutartis su kelionių organizatoriais ir agentūromis, Lietuvos ir užsienio turizmo informacijos centrais, suteiks operatyvią informaciją bendradarbiavimo partneriams, turizmo verslo atstovams bei žurnalistams. 2. Viešinti jau sukurtą turizmo infrastruktūrą ir krašto istorinį paveldą 2016-2018 metais įgyvendinamas turizmo paslaugų e-rinkodaros projektas „Nemuno kelias“, pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų E-rinkodara“ 3. TVIC dirba įgyvendinant regioninį projektą „Savivaldybes jungiančių turizmo trasų ir turizmo maršrutų infrastruktūros plėtra Tauragės regione“. Projekto tikslas – didinti turizmo objektų žinomumą ir patrauklumą. 4. Taip pat TVIC įgyvendina projektą, kurio metu siekiama didinti turizmo paslaugų organizatorių kompetencijas rinkodaros ir marketingo srityje „ Regioninių produktų, atspindinčių krašto istoriją ir paveldą rinkodaros didinimas ir pritaikymas turizmo skatinimo reikmėms“ 5. Kultūros tarybos konkurse TVIC laimėjo projektą: "Kauno gatvė pasakoja“, kurio dėka Kauno gatvėje atsiras smulkiosios architektūros statulėlės. Papildysime.
Papildysime.
Bet abu labai gražūs.
Miškuose – grybų loterija