„Jurmelsta“ darbininkams vėl tenka sugrįžti į Kauno gatvę
„Jurmelsta“ darbininkams ir šį balandį tenka sugrįžti į Kauno gatvę, nors renovacijos darbai baigti dar praėjusiais metais. Darbininkams tenka užpilti po šaltojo periodo atsiveriančias duobes.
„Jurmelsta“ atstovai mano, kad dėl to kaltas senasis, dar tarybiniais metais tiestas asfaltas, ant kurio naujosios trinkelės ir buvo klojamos. Asfaltą buvo nuspręsta palikti – tokį gatvės renovacijos variantą pasirinko rajono savivaldybė, siekdama sutaupyti.
Dar praėjusio balandžio pabaigoje Jurbarko miesto Kauno gatvės renovacijos atidarymas paminėtas su dūdų orkestrais, o jau šį pavasarį naujoje gatvėje formuojasi įgriuvos. Pačioje balandžio mėnesio pradžioje Kauno ir Kranto gatvių sankryžoje keliose vietose įgriuvo trinkelės ir susidarė apie 20 centimetrų duobės. Balandžio 8 dieną šioje vietoje plušo UAB „Jurmelsta“ darbininkai, kurie Kauno gatvę praėjusiais metais ir renovavo. Anot darbininkų, trinkelės įgriuvo dėl tarybinių laikų statybininkų darbo broko. Pasirodo, naujos trinkelės Kauno gatvėje buvo klotos ant senojo, dar tarybiniais metais tiesto, asfalto.
Darbininkų versija tokia, kad pro senąjį asfaltą prasigraužė vanduo ir išplovė dalį grunto, supilto virš senosios dangos, dėl to po naujomis trinkelėmis susidarė tuštuma. Pirmadienį darbininkai Kranto ir Kauno gatvių sankryžoje ardė naujas trinkeles, skaldė senąjį asfaltą, pylė daugiau žvyro ir trombavo.
Šiai versijai linkęs pritarti ir „Jurmelsta“ darbų vykdytojo, projekto statybų vadovas Romas Juknevičius. Jis bent jau nerandantis kitos priežasties. „Mes patys bandėme išsiaiškinti. Visus šulinius išlandžiojome. Kažkokia tuštuma susidarė. Žinoma, dėl to nemalonu. Gal ten koks vamzdis įdėtas, kokia ertmė yra, visko neiškasinėsi“, - sakė jis, patikindamas, kad nuo tokių įgriuvų nėra apsaugotas niekas. „Neįmanoma, kad per dešimtis tūkstančių kvadratų koks kvadratas nesideformuotų. Taip nebūna“, - sakė jis.
R. Juknevičius patvirtino, kad didžioji dalis trinkelių Kauno gatvėje klotos ant senojo asfalto, pilant ant jo papildomą birių medžiagų sluoksnį. Anot jo, tokia technologija buvo numatyta projekte. Tokį variantą pasirinko pati Jurbarko rajono savivaldybė, siekdama sutaupyti lėšų. Nuspręsta trinkeles kloto ant senojo asfalto. Anot R. Juknevičiaus, buvo atlikti tyrimai, kad pagrindai neblogi. „Ieškotas optimalus variantas, kad būtų galima kokybiškai ir pigiau padaryti“, - sakė „Jurmelsta“ darbų vykdytojas.
Jis sutinka, kad renovuojant Kauno gatvę reikėjo išardyti senąjį asfaltą, nukasti kaip priklauso 70 centimetrų ir tik tada pilti smėlį, skaldas, žvyrą. „Tada turėtume 99 proc. ar šimtaprocentinę garantiją. Bet ir tai turėtų pasekmių. Bet tokiam variantui reikėtų turėti apie 10 mln. Lt“, - sakė jis.
Dėl panašios priežasties įgriuvo naujos trinkelės ir prie rajono savivaldybės pastato centrinio įėjimo laiptų. Anot R. Juknevičiaus, taip atsitiko dėl to, kad po senaisiais laiptais, su kuriais susijungia naujos trinkelės, vanduo išplovė žvyrą ir kitas birias medžiagas, todėl susidarė tuštuma.
Bakalauras, o 8 metu nepakako tapti ir magistru? Matyt, planuoja tapti ministru, o ten pakanka buti...
Infrastruktūros ir turto skyriuje – naujas inžinierius