Jurbarko uosto plėtros planai džiugina ne visus
Tik prieš savaitę, rugpjūčio 30-ąją, iškilmingai pasirašytas AB Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos ir Jurbarko rajono savivaldybės memorandumas (bendradarbiavimo susitarimas) dėl Jurbarko uosto išplėtimo viešojoje erdvėje buvo sveikinamas beveik su euforija. Juo džiaugėsi ne tik Jurbarko rajono savivaldybės meras Skirmantas Mockevičius, Klaipėdos jūrų uosto generalinis direktorius Algis Latakas, bet ir pasirašyme dalyvavę susisiekimo ministras Marius Skuodis bei Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius Vladimiras Vinokurovas. Tačiau yra grupė žmonių, kuriems šis projektas džiaugsmo nekelia. „Mus apgavo“, – tiesiai sako vietiniai gyventojai, iki šių metų gyvenę beveik kurortinėje vietovėje, pro kurių namus žvyruotu keliu rugpjūčio mėnesį pradėjo važinėti sunkvežimiai, vežantys krauti grūdus į didžiausią Baltijos šalyse upinę baržą, gabenančią juos vandens keliu į Klaipėdos jūrų uostą.
„Tai yra istorinė diena“, – po memorandumo pasirašymo teigė susisiekimo ministras Marius Skuodis, primindamas Jurbarką buvus pirmąjį Lietuvos jūrų uostą, džiaugdamasis Klaipėdos uosto plėtra už šio miesto ribų, vandens kelių atsigavimu ir nuo autostrados „nukraunamais“ kroviniais.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto generalinis direktorius Algis Latakas daug kalbėjo apie akcine bendrove tapusio Klaipėdos jūrų uosto siekį plėstis, investavimą į savo šalies infrastruktūros objektus, upinės laivybos perspektyvas bei aplinkosaugą, tačiau paklaustas apie konkrečius planus ir skaičius pastebėjo, kad direkcijos tikslas iki spalio 31 dienos parengti koncepciją, kurioje būtų numatyta veikla, santykiai su savivaldybe ir pan. Klaipėdiečiai Jurbarke planuoja pastatyti maždaug 100 m ilgio krantinę su 3–3,5 m gyliu, vėliau – įrengti dangas ir paruošti teritoriją veiklai, sandėlių ar kitokių įrenginių čia statyti nenumatoma. Vienintelė generalinio direktoriaus įvardinta suma – 2,5 mln. Eur krantinei ir daliai dangų. Tolimesnė plėtra – keliai, komunikacijos ir investicijos, pasak direktoriaus, bus aiškesnė tik spalio 31 d.
Visą straipsnį skaitykite penktadienio, rugsėjo 6-osios, laikraščio „Mūsų laikas“ numeryje.
The Brunoe Quick Hack: Your Ally in the Quest for Lost Bitcoin
Policija valandą vykdė vairuotojų blaivumo kontrolę: skelbia rezultatusWhen the unthinkable hap...