Jurbarkiečiai skurstantiems aukojo mažiau
Nors daugiausiai maisto produktų skurstantiems „Maisto banko“ akcijoje paaukojo didžiosios MAXIMA pirkėjai, savanoriai pastebi, kad aukotojų pavasarinėje akcijoje sumažėjo visose Jurbarko miesto prekybos vietose.
Jurbarko mieste įsikūrusioje didžiojoje „Maximoje“, kurioje maisto produktus skurstantiems rinko Jurbarko socialinių paslaugų centro savanoriai, produktų paaukota mažiau nei ankstesnių akcijų Jurbarko mieste metu. Praėjusį savaitgalį trijose miesto prekybos vietose vyko pavasarinė „Maisto banko“ akcija – IKI, mažojoje ir didžiojoje MAXIMA parduotuvėse.
Didžiojoje MAXIMA įvairiausių produktų per kelias dienas paaukoti 726 vienetai, kurių daugiausia sudarė makaronai – 233 pakuotės. Tarp paaukotų produktų - ir 78 įvairių kruopų pakuotės, iš kurių daugiausia – ryžiai. Taip pat pirkėjai paaukojo 64 litrus aliejaus, 55 pakelius cukraus, 53 vienetus mėsos konservų, 31 kg miltų, 59 pakelius arbatos, 21 vienetą įvairių daržovių konservų.
Šiek tiek mažiau nei rudeninėje akcijoje aukojo IKI bei mažosios MAXIMA pirkėjai. Anot Jurbarko krašto samariečių bendrijos buhalterės Birutės Dubinskienės, šį kartą maisto produktų paaukota 28 kg mažiau. Būtent šiuose dviejuose prekybos centruose maisto produktus skurstantiems rinko Jurbarko samariečiai.
Praėjusį savaitgalį mažojoje MAXIMA paaukota įvairiausių prekių - 447 vienetai (arba 229,7 kg), o IKI prekybos centre - 529 vienetai (arba 282,5 kg). B. Dubinskienė pastebi, kad šį kartą šiek tiek sumažėjo aukojančių. IKI prekybos centre maisto produktus aukojo 244 pirkėjai, o MAXIMA – 213.
Kaip ir didžiojoje MAXIMA, taip ir kitose dviejose prekybos vietose tarp supirktų produktų dominavo makaronai. Mažosios MAXIMA pirkėjai nupirko ir paaukojo 148 makaronų pakuotes, o IKI – 140. B. Dubinskienė pastebi, kad šioje akcijoje mažiau nupirkta kruopų, o daugiau aliejaus.
Nors paaukota mažiau, savanorius maloniai nustebino skurstantiems maisto aukojantys vaikai, tarp kurių ir pas senelius iš kitų miestų atvykę anūkai. Pasak Genės Gudaitienės, Jurbarko socialinių paslaugų centro direktorės, savanorius džiugino ir tai, kad maisto produktus noriai aukoja jaunos šeimas, atėjusios apsipirkti su mažamečiais vaikais, kurie mato, kaip tėvai maistą perka ne tik sau, bet ir dovanoja kitiems. Pasak jos, toks tėvų pavyzdys, mokantis dalintis, yra pats veiksmingiausias - geriau už bet kokią reklamą ir auklėjimą. „Tai, ką turi, verta pasidalinti su kitu žmogumi“, - sakė G. Gudaitienė.
kai du mušasi - trečias laimi. Kas laimės?
Muziejų darbą paralyžiuoja vidiniai nesutarimai