Informuoja apie planuojamas atnaujinti pėsčiųjų perėjas rajone
AB „Lietuvos automobilių kelių direkcija" informuoja, kad šiuo metu AB „Kelių priežiūra“ pagal 2022 m. rugsėjo 14 d. sutartį Nr. S-1160 „Pėsčiųjų perėjų atnaujinimo paprastojo remonto aprašų parengimas ir projekto vykdymo priežiūra. VII pirkimo objekto dalis – Tauragės apskritis“ su AB Lietuvos automobilių kelių direkcija (Kelių direkcija), rengia paprastojo remonto aprašus pėsčiųjų perėjose, esančiose Jurbarko rajone, informuoja rajono savivaldybė.
valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 198 Jurbarkas–Skaudvilė 0,019 km, 0,514 km, 0,819 km, 1,057 km;
valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1701 Šiaurinis Jurbarko aplinkkelis 0,833 km, 0,979 km;
valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1704 Jurbarkas–Butkaičiai–Paviščionys 1,767 km;
valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1707 Veliuona–Tamošiai–Griciai 0,017 km, 0,448 km;
valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1722 Pašventys–Smalininkai–Užtilčiai 1,375 km;
valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4501 Stragutė–Eržvilkas–Bebirvai 42,121 km.
Pėsčiųjų perėjos bus atnaujinamos siekiant padidinti pėsčiųjų eismo saugą jas sutvarkant pagal Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių (Taisyklės) nuostatas. Perėjos turi būti atnaujintos taip, kad atitiktų eismo saugos kriterijus pagal Taisyklių V skyriaus antrą skirsnį.
Taisyklių nuostatos turi būti taikomos projektuojant kelius ir gatves (rengiant kelių ir gatvių tiesimo, rekonstravimo, kapitalinio ar paprastojo remonto projektus). Atsižvelgiant į tai, ties perėjomis bus siaurinama važiuojamoji dalis, perėjos apšviečiamos kryptiniu apšvietimu, pritaikomos specialiųjų poreikių turintiems žmonėms (kad nesukeltų kliūčių, nebūtų ribojamas jų judėjimas), pagal poreikį numatomos papildomos eismo saugos priemonės. Atkreipiamas dėmesys, kad siekiant išsaugoti esamas pėsčiųjų perėjas, jos turės būti atnaujinamos pagal minėtus Taisyklių V skyriaus antro skirsnio reikalavimus. Taip pat informuojama, kad jei techninių galimybių atnaujinti perėjas pagal Taisyklių reikalavimus nebus (pvz., greta perėjos nėra išvystytos pėsčiųjų infrastruktūros tęsinių apibus kelio, nebus techninių galimybių susiaurinti) ar netoliese bus įrengta pėsčiųjų perėja virš kelio, požeminė ar šviesoforais reguliuojama perėja – perėjos bus panaikintos. Jei esama perėja bus užmiesčio ruože, arba ruože, kur nėra būdingo gyvenvietei apstatymo, ji bus pertvarkyta į nežymėtąją perėją arba panaikinta (pvz., jei nėra išvystytos pėsčiųjų infrastruktūros apibus kelio). Pažymima, kad projektuojant dažnu atveju susiduriama su situacija, kad siekiant tinkamai įgyvendinti sprendinius, reikalinga atlikti dangų suvedimą už kelio sklypo ribų (pvz., pritaikant perėjas žmonėms su specialiaisiais poreikiais) bei tam tikrais atvejais keisti savivaldybei priklausančių atskirų elementų (pvz., apšvietimo atramų) vietą. Atsižvelgiant į tai, tokie sprendiniai bus derinami su savivaldybėmis. Atkreipiamas dėmesys, kad savivaldybių derinimas bus reikalingas tik suvedimo sprendiniams, kurie numatomi savivaldybės registruotuose statiniuose už valstybinės reikšmės kelio sklypo ribos bei savivaldybei priklausančių elementų perkėlimui. Valstybinės reikšmės kelio sklypo ribose esančių sprendinių savivaldybės derinti neturi, kadangi valstybinės reikšmės kelius patikėjimo teise valdo, naudoja ir jais disponuoja Kelių direkcija. Papildomai atkreipiame dėmesį, kad ženklinimo, susiaurinimo ir kt. projektiniai sprendiniai pėsčiųjų perėjose bus parinkti tokie, kokie reikalingi pėsčiųjų perėjos sutvarkymui. Siaurinti kelio važiuojamosios dalies ilgame ruože, iš esmės keisti sankryžų tipus, eismo organizavimą jose, šiais projektais nenumatoma, kadangi pėsčiųjų perėjų atnaujinimo projektų apimtis yra lokali. Tik išimtinais atvejais, kai homogeniškame ruože yra ne viena perėja ir jų sutvarkyti lokaliai neįmanoma, gali būti taikomi didesnės apimties sprendiniai. Taip pat informuojama, kad visas nesaugias pėsčiųjų perėjas valstybinės reikšmės keliuose siekiama atnaujinti ar pertvarkyti (pertvarkyti į nežymėtas arba apskritai panaikinti) per 2023–2024 m. Kaip minėta, esant poreikiui, sprendiniai bus derinami su Jurbarko rajono savivaldybe, todėl tikimės operatyvaus bendradarbiavimo, siekiant bendro tikslo – didesnės eismo saugos pėsčiųjų perėjose.
Rajono savivaldybės inf.
Manau,kas ne divizijos ,o dimisijos majoru.Divizijos klo kas nėra,o buvo tik 16-oji.Ir ta ne Lietuvo...
Lietuvos laisvės gynėjų skvere norima įamžinti Jurbarko krašto laisvės kovotojų atminimą