Kam reikalingi planiniai šilumos trasų patikrinimai
Neabejojame, kad visi daugiabučių namų gyventojai pastabėjo, jog rugpjūčio 8–11 dienomis Jurbarke nebuvo karšto vandens. Vyresni gyventojai tikriausiai dar atsimena laikus, kai karšto vandens nebūdavo apie porą savaičių, o dar anksčiau – karjere ir Nemune vonias priiminėti tekdavo visą mėnesį. Vis dėlto, kasmetinis karšto vandens tiekimo nutraukimas kaskart sukelia daug nepasitenkinimo ir apsunkina kasdieninę buitį.
AB „Kauno energija“ Marketingo ir komunikacijos skyriaus komunikacijos projektų vadovė Ieva Kudaševičiūtė „Mūsų laiką“ informavo, kad mieste vyko planiniai šilumos trasų patikrinimo darbai. AB „Kauno energija“ iš viso prižiūri 450 km šilumos trasų Kauno mieste bei rajone ir Jurbarke. Jurbarko mieste driekiasi 14 km šilumos trasų, kiek daugiau nei 80 proc. iš jų yra atnaujintos. Šiais metais karšto vandens tiekimas Jurbarke buvo stabdomas visiems daugiabučiams pastatams vienu metu ir sutapo su planiniais katilinės įrenginių patikros ir remonto darbais.
Šilumos trasų patikrinimo darbai – hidrauliniai bandymai atliekami kasmet, siekiant aptikti vamzdynų defektus ar korozijos paveiktas vietas. Jie paprastai pradedami pavasarį, vos tik pasibaigia šildymo sezonas, ir trunka iki pat naujo šildymo sezono pradžios, o Jurbarke vyko iki rugpjūčio 11-osios. Tikrinant šilumos trasas, vamzdynuose sukeliamas didelis slėgis, todėl pastatams būtina laikinai sustabdyti termofikacinio vandens, naudojamo karšto vandens ruošimui, tiekimą. Vamzdynų patikrinimai atliekami šiltuoju metų laiku, kai šilumos poreikis yra nedidelis. Aptikus vamzdynų defektus ar korozijos paveiktas vietas, šilumos trasos suremontuojamos ir paruošiamos artėjančiai žiemai. Tai padeda užtikrinti kokybišką bei patikimą šilumos ir karšto vandens tiekimą vartotojams šaltuoju metų laiku.
„Kauno energija“ šilumą tiekia iki pastato įvado, todėl vartotojams, pasak I. Kudaševičiūtės, svarbu žinoti, jog faktinis karšto vandens tiekimo sustabdymo ir atnaujinimo laikas priklauso nuo to, kada jo tiekimą sustabdo ar atnaujina pastato vidaus šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojas. Pasibaigus hidrauliniams bandymams ir kilus klausimų dėl karšto vandens įjungimo daugiabutyje, pirmiausia patariama kreiptis į pastato administratorių.
Siekiant išvengti nepatogumų, gyventojams siūloma pasinaudoti galimybe pranešimus apie paslaugų stabdymus ir atnaujinimus gauti ir SMS žinute. Tam tereikia susisiekti su kauniečių aptarnavimo centro MANO KAUNAS komanda telefonu 8 800 20 000 ir nurodyti telefono numerį, kuriuo pageidaujama gauti informacinius pranešimus.}}
„Mūsų laiko“ inf.
"Paskleistas mėšlas privalo būti apariamas ne vėliau kaip per 24 valandas (išskyrus pasėlius, pievas...
Nustatyti pažeidimai netoli miesto tręšiant laukus srutomis