„Auksiniai scenos kryžiai“ įteikti Donatui Bielkauskui ir Samantai Pinaitytei
Tarptautinę teatro dieną, kovo 27-ąją, Klaipėdos dramos teatre profesionaliojo scenos meno srities kūrėjams ir kitiems meno srities darbuotojams įteikiami svarbiausi teatro bendruomenės apdovanojimai – „Auksiniai scenos kryžiai“.
Apdovanojimas už geriausią muziką įteiktas iš mūsų miesto kilusiam kompozitoriui Donatui Bielkauskui už garso ir judesio spektaklio „Out of the Box“ garso koncepciją (menininkų grupė „Žuvies akis“).
Apdovanojimą įteikė violončelininkas Mindaugas Bačkus: „Galvojau užkulisiuose, kiek kompozitorių teatras įtraukė negrįžtamai. Daug bičiulių, kompozitorių, kai skambini, klausi, gal gali sukurti kokią simfoniją ar koncertą, sako – negaliu, repetuoju teatre. Perskambink po pusmečio ar metų. Kažkokia įtraukia energija teatre, nebenori rašyti muzikos kitiems. Teatro magija“.
„Kaip smagu, kad jūs visi šiandien Klaipėdoje. Prisipažinsiu, tikėta. Laukiau. Dėkoju. Taip pat norėčiau prisiminti kolegą ir padėkoti už kūrybines svajones, kurios atvedė iki šio pastebėjimo, tai Kristijoną Lučinską, ir Godai Giedraitytei, kurios dėka visa tai atėjo į sceną, ir visai kūrybinei komandai, kurios dėka mes tai padarėme, ir komisijai, kad pastebėjo triukšmingą garso meną ir jį pripažino“, – padėkos kalboje sakė laureatas.
Muzikos kategorijoje taip pat buvo nominuoti:
Vygintas Kisevičius už spektaklio „Vakarų krantinė“ muziką, Klaipėdos dramos teatras;
Tomas Kutavičius už spektaklio „Tėtis“ muziką, Vilniaus senasis teatras;
Rita Mačiliūnaitė už spektaklio „Liūtas ir paukštis“ muziką, Kauno valstybinis lėlių teatras;
Jausmė Elena Stonkutė už spektaklio „Kelionė į kitą mišką“ garsovaizdį, Stalo teatras.
Priminsime, kad Donatui Bielkauskui kartu su garso ir judesio spektaklio „Nemiga“ kūrybine grupe (choreografe ir šokėja Mariya Salo (Ukraina), garso menininke Yana Shliabanska (Ukraina), choreografu ir šokėju Petru Lisausku, prodiuseriais Goda Giedraityte ir Viktoru Rubanu) 2023 m. jau buvo įteiktas „Auksinis scenos kryžius“ už didžiausią socialinį rezonansą sukėlusį spektaklį.
„Auksinis scenos kryžius“ „Pradedančiosios menininkės / Pradedančiojo menininko“ kategorijoje įteiktas taip pat buvusiai jurbarkietei Samantai Pinaitytei-Maiskienei už Olgos vaidmenį spektaklyje „Fragmentas“, Klaipėdos dramos teatras.
Kas tapo geriausiu pradedančiuoju menininku, paskelbė rašytojas Rolandas Rastauskas: „Švedų režisierius Ingmaras Bergmanas, paklaustas, ką reiškia vienas ar kitas jo filmas ar spektaklis, mėgdavo cituoti Igorį Stravinskį, kad aš nesuprantu muzikos kūrinio, aš patiriu jį. Man atrodo, kad tie pradedantieji, dar ne Bergmanai ir ne Stravinskiai, bet esmė ta pati, savo išgyvenimus paversti patirtimi, savastimi – ne tik savo išgyvenimus, bet sako kartos, kuri ilgainiui gali pakeisti Lietuvos teatro veidą, štai šito aš labai pradedančiajam ir norėčiau palinkėti“.
„Aš nežinau ką sakyti. Pirmą kartą jaučiuosi nepasiruošusi“, – kalbėjo Samanta, pirmiausia padėkojusi savo tėvams,kad yra tokia, kokia yra, savo vyrui Karoliui, kad priima ją tokią, kokia yra, savo mokytojui Valentinui Masalskiui, įskiepijusiam meilę teatrui, kitiems aktoriams, režisieriui... „Ačiū visiems, mylėkime teatrą, mylėkime vieni kitus“, – kalbėjo Samanta.
„Pradedančiosios menininkės / Pradedančiojo menininko“ kategorijoje taip pat buvo nominuoti:
Laura Kutkaitė už spektaklį „Teiresijo krūtis“, Lietuvos nacionalinis dramos teatras;
Vaiva Paukštė už spektaklį „Sapnuojanti gražuolė“, „Low Air“ Vilniaus miesto šokio teatras;.
Gediminas Rimeika už spektaklį „Gyvenimas – tai sapnas“, asociacija Meno ir mokslo laboratorija;
Rūta Venskutė už spektaklio „Belaukiant Godo“ scenografiją, Klaipėdos jaunimo teatras.
Some months ago, I got entangled up in an international real estate investment that promised small i...
Rudeniška savaitės pradžia: lietus, šalnos ir mažai saulės